TV och Internet

TV

Föreningen har gruppavtal med ComHem.

Fakta om tjänsten "DIGITAL-TV MEDIUM 8 FAVORITER":

• 18 kanaler varav 10 stycken är fasta och 8 är valbara.
  • SVT:s 2 HD-kanaler. Fungerar med HD-klar tv och digitalbox eller tv-modul för HD.
  • Du kan skräddarsy ditt tv-abonnemang genom att välja in de kanaler som du gillar mest.
  • Vid varje månadsskifte kan du byta kanaler i abonnemanget.
  • Kostnadsfritt byte av kanaler via www.comhem.se/minasidor. (Via Kundservice kostar bytet 15 kr)
  • Du kan komplettera med sport- och filmabonnemang.

För mer fakta angående installation, manualer, valbara kanaler osv, finns all sådan information på ”mina sidor” via COMHEMs hemsida. Respektive boende har sina individuella "minasidor"  då de kan ha kan ha olika tjänster och typer av boxar och därmed olika sätt att koppla in och sköta sin anläggning.
Kundservice nås på 90 444, facebook eller twitter  för föreningens medlemmar.

Internet

Föreningen har avtal med Stockholms Stadsnät för leverans av internet. Till den ordinarie internettjänsten som innebär 200 M bit nedströms och uppströms kan tilläggstjänster tecknas. Se vilka tilläggstjänster som kan tecknas på Stockholms Stadsnäts webplats där ansökningsblanketter finns att ladda ner:

Kundtjänst: 08-5012 2010
E-posta teknisk support: support@stosn.se